Az eddig főként hagyományos személygépkocsik tesztelésével foglalkozó EuroNCAP elég erőteljes támadást indított most épp a kvadrocikli, más néven mopedautó ellen. A jármű az Unió területén az L7e kategóriába van besorolva, és amiért ennyire kikezdték, hogy egyáltalán nem tartják az autót biztonságosnak, sőt az EuroNCAP azt állítja, hogy életveszélyt jelentenek a mopedautók.
Első lépcsőben elvégezték a töréstesztet, kiválasztva a legkelendőbb típusakt, mint a Tazzari Zeró, a Ligier IXO, a Renault Twizy és a Club Car Villagert. Annak ellenére, hogy a töréstesztek sokkal kevésbé voltak durvák, mint általában a személygépkocsik esetében, siralmas eredményre jutottak. A tesztelés során 50 km/óra sebességgel hajtották végre a frontális ütközés tesztet a szokásos 60 km/órával szemben, plusz félátfedés helyett az ütköztető deformálható akadályokat az autók teljes szélességében helyezték el. Így a mopedautók sokkal gyengébb terhelésnek lettek kitéve, ám mégis négy esetből háromszor „Sikerült” elérni az autó felső határait.
Felröppent a hír, hogy elképesztően nagy orosz cég jön Magyarországra - munkahelyek ezrei szűnnek meg, ezért utána jártunk, hogy mi van a hír mögött. Az mindenki előtt ismert tény, hogy hazánkban- közfoglalkoztatottság ide, vagy oda-, még mindig nagyon magas a munkanélküliség, ezért nem véletlen, hogy a magyar dolgozók, akik még rendelkeznek munkával, minden hírre felkapják a fejüket, és kiértékelik, hogy vajon rájuk veszélyes lehet-e, ha ez, vagy az történik. Természetesen a címbe szereplő hír elsősorban a szakmabelieket érinti, azaz a kamion vezetőket. Számukra ténylegesen húsba vágók lehetnek azok a következmények, amelyek egy ilyen méretű cég hazai letelepedésének velejárói lehetnek.
Bővebben: Jön a Magnit Magyarországra - munkahelyek ezrei szűnnek meg?
A teljes ügyfél tájékoztatás érdekében szólalt fel a Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetsége. Véleményük szerint az ügyfeleknek joguk van a választott biztosítónak a ügyfélszolgálati munkájáról kárrendezéséről, és adminisztratív tevékenységéről is tájékoztatást kapni. Ezt a folyamatot azonban csak a papírmunka növelése nélkül érdemes megalkotni. A szervezet vezetője határozottan kiáll a véleménye mellett, hogy a több papírmunka további bizalmatlanságot okozhat.
Bővebben: Mindent tudjon meg az ügyfél amikor biztosítást köt
Mindig van olyan cég aki úgy akar ügyfeleket szerezni, hogy alacsony áron kínálja a termékeit, így szerezve ügyfeleket . Ebben a biztosítási kampányban ami a kötelező biztosítást helyezi a középpontba, 5%-os kötési csökkenésre lehet számítani. A direkt kárrendezés oldaná meg azt a problémát, hogy a szolgáltatások helyett a díjakkal szálljanak versenybe a kötelező autó biztosítások piacán. Sokkal kevesebb, körülbelül 500 ezer körüli szerződő felet várnak az idei évben. A biztosítók bevétele 85-87 milliárd forintra prognosztizálható, ami csak egy körülbelüli összeg, ezek főként az év közbeni emelések és a kiegészítő biztosítások törlése miatt emelkedhetnek meg.
Eddig minden évben hangot adtak annak, hogy nem lehet tovább levinni a biztosítási díjakat, de ez úgy látszik ugyan akkor minden évben megdől, mert sok olyan cég akad aki megpróbálja lenyomni az addigi határ alá a tarifákat, hogy jöjjenek az új ügyfelek. Akár milyen hihetetlen, de az idei kötelező kampányban is csökkenhetnek még tovább a díjak.
Bővebben: Hihetetlen, de az idei kötelező kampányban is csökkenhetnek még tovább a díjak